Template Baru?

28 February 2011

As Salam.
template baru la...malam tadi baru je tukar template baru.banyak betul cabaran malam tadi..internet sangatlah lembab..tapi aku teruskan untuk tuka mood blog aku nie..

sebelum ni da try wat template sendiri berpandukan blog ni..tetapi ilmu aku pasal html memang lemah dan aku pon tak tahu ape ape pon pasal html..sebelum ni main redah je buat..haha..lepas tu nak wat template sendiri..amik kau...berterabur semua...haha..sebenarnya da banyak aku rujuk blog yang tunjuk pasal code html nie..tapi memang tak faham..haha..

disebabkan aku tak faham...aku guna designer template...begitu mudah..tak payah nak pening kepala..semua didepan mata...

aku tukar template ni pon nampak macam serabut je blog aku..cam tak tersusun..so wat la cm ade pembahagi anta sidebar dengan post body..2 je yang mampu aku buat...

azam aku nak belajar lebih lanjut tentang html code dan mampu untuk buat template sendiri mengikut citarasa sendiri..

ni lah template lame..

yang baru??kene tunjuk ke...tengokla sendiri...k...ni je post untuk hari ini

4 komen:

nur anis syahirah said...

template lmee lgy okee kod =='

Unknown said...

xnk xnk...
aq nk tuka gak

aunieZ said...

wahh cntik la tempalate bru..nk tuka gk tp x reti dsgn sndiri..yg sdia ada cm x bknan di hti hehe
tp belog cap ayam tu mmg cntik !

Unknown said...

guna designer template je...sng je..just pilih...