100th Follower Award

11 February 2011

As Salam
hari ini aku nak share sedikit tentanbg my follower..Alhamdulillah...follower blog aku sudah mencecah 100 orang..aku rase follower ni sudah cukup ramai walaupon blog lain da beribu ribu follower..diorang blogger hebat..memang patut ramai follower...

thanks la sebab jadi follower blog aku ni...ade la jugak orang yang nak follow cerita aku..bukan senang nak cari orang yang mahu dengar cerita kita..lepas ni aku akan rajin lagi update.Insyaallah aku akan perbaiki cara penulisan aku lepas nie...dan kalau ade yang ingin komen atau ade cadangan sila lah beri..aku akan terima dengan hati yang terbuka..

k..disebabkan hari ini telah mencapai 100 followers...aku buat 1 award untuk follower yang ke 100..sebab follower ni lah yang bertuah dan kalau tak de dia mungkin tak sampai 100..

haa...nak tahu sape orang yang bertuah 2??

ni lah dia follower yang ke 100.......Nurul Hakimah binti Abu Bakar...huu..name penuh...
actually,dia adalah my friend la...ermm...sudah lame aku buat blog nie...dia baru nak follow...lambatnye follow...saje je an...
tapi tak pe...aku hargai...dan aku rasa gembira sebab dia orang yang paling bertuah sebab dapat jadi follower ke 100...hahah..ehem ehem...

 ni dia...tgk kt kiri atas sekali...dia orang yang paling bertuah yaww

ni award utk Nurul Hakimah...tak lawa pon...tak reti nak buat....hehe...ikhlas ni taw...purple...kalau sudi letak la kt side bar blog yee...kalau tak nak pon tak pee...

k ...ni je kot untuk entry kali nie...harap puas hati yee...
untuk semua follower....thanks be my follower k...

2 komen:

Ilabellanabilah said...

eceh3..hahahhaa..sje je kan..

M.Nurakmal said...

agel2..ko mmg sje soh die jd fllower ke-100 an??haha..bkan die mmg ko pnyer special_____ ke???haha:P