Chef zularif :)

06 February 2011

hujung minggu memang banyak jemputan kahwin..kadang kadang hampir 10 rumah dalam 1 hari...so,aku nak citer skit..hee...seperti biase mak
dengan abah pg ke kenduri kawen...sebelom tu mak sudah pesan...'nak makn masak sendiri...ade mee dalam peti tu...masak sendiri ea'...huh!...masak sendiri....hahaha...dengan penuh keyakinan aku melangkah ke dapur...aduh! jem jem...cmne nak masak                   nie...blurr je muke....ah! hentam je la...wat mcm nasi goreng....lepas aku prepare bahan bahan...mule la operasi memasak...dalam bebrape minit...siap! mee goreng!

aduh ni ke mee yg aq goreng...haha sungguh pelik...hahhaa...nak rase??
sedap ke??mesti la sedap....harus la sedap...sebab aku yang masak...hahaa...

6 komen:

M. Nurakmal said...

ckop ke utk ko sorg mkan ni??:P

zul said...

cukup la....
hhahha

~kamila~ said...

ada lagi tu dalam kuali..untuk snap, letak sikit dulu dalam pinggan..hehe..

boleh masuk dalam 'rasa' emak ni..

'rasa' mak dah siap belum? kalau nak gambar yang ori boleh amk kat http://cikh3art.blogspot.com/search/label/seni%20memasak

tapi gambar tak cantik sangat..

cikCEPET said...

woii..!!
sedap nye mee nehh..
rase lapa terus tgk mee tuh
ahahaaaa

:))

gEe said...

wahh. mcm best je. perut dh stat lapar ni.

zularif said...

hahaa...
jom2...
nnt masak byk2....
bg korang sumee...un