T0p 50

10 March 2011

As salam
Alhamdulillah hari ini sihat.sihat di pagi hari jumaat.hari penghulu segala hari.hari ni nak cerita pasal pertandinagn yang aku masuk..pertandingan aku dian dan vintage..haha..alhamdulillah...tgk la gmbr nie...ade tulis pe...ala..yg princess nabila tulis nie...tgk la tgk la...
   
yeah...kamu semua nampak kan...top50 la...alahai...knape top50?bukan top5 ke top3 ke...hahaha...sebabnya semua yang masuk..memang top la...kecuali aku...hahah...ceh..merendah diri...hahaa...tapi memang pon...
cube tengok tu...gambar syakir dipertaruhkan...haha...cube tengok gmbr atas gmbr syakir tu..tu pon aku da kalah...belom tengok yang lain...agak terkesima kot...hahaha..aku rasa kena angkat bendera putih nie...tapi bersyukur la dapat masuk top50...aku rasa dalam contest nie aku dapat nombor 50 kot...

*tengok sincan tu...sgt jahat....tayang dia punyer  pulak...tau la aku punyer gmbr tak lawa..weekkk..



*banyakkan beramal di hari jumaat..besar pahala.

0 komen: