ke peringkat yang seterusnya

31 August 2012

Alhamdulillah.
bersyukur sangat kerana diberi peluang untuk melanjutkan pelajaran ke Universiti Teknologi Malaysia.terasa ayat ini sangat poyo.

Daftar masuk pada hari Ahad.Perasaan bercampur campur.

teruja,takut,gementar.haha


UTM ada masjid cantik


1st time masuk universiti.insyaallah aku akan belajar banyak benda selepas ini.Banyak perkara yang aku tak tahu.mungkin akan menjadikan diri aku lebih matang.

maklumlah.baru nak kenal dunia luar.mahu mencari sebanyak mungkin pengalaman.

mengharap doa kalian agar aku berjaya.

semoga 4 tahun aku berada di universiti teknologi malaysia ini,aku akan menjadi seorang insan yang berjaya.wohaa !

berusaha untuk dapat 1st class degree.insyaallah.

selamat menempuh ke dunia yang baru untuk kawan kawan yang akan meendaftarkan diri ke Universiti sabtu dan ahad ini.

aku doakan kawan kawan aku agar korang berjaya di dunia dan akhirat insyaallah.

0 komen: