nothing

18 August 2012

Syawa akan muncul.
Ramadhan akan meninggalkan.
Perasaan aku kosong.
Tak ada perubahan dalam diri.
Masih sama seperti dulu.

Aku langsung tak sedih Ramadhan akan berakhir.
aku lansung tak sedih walaupun diri aku tak berubah ke arah kebaikan.
aku langsung tak sedih wlaupun aku tak dapat khatamkan 30 juzuk.

hati aku lagi keras dari batu

tetapi 
aku sedih sebab aku tak dapat rasa kesedihan macam orang lain
aku sedih sebab walaupun amal aku sedikit tetapi aku selesa dengan keadaan itu

Ramadhan kali ini kosong buat aku

Ya Allah engkau lembutkanlah hati aku untuk berasa bersalah dengan dosa dosa yang aku lakukan
Ya Allah engkau lembutkalah hati aku untuk aku berasa bersalah dengan ibadah yang tak sempurna

Rasa tak layak untuk meraikan kemenangan di bulan Syawal.

semoga Allah menerima amalanku dan amalanmu

tiada ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri dari ku
cuma aku mintak kemaafan dari semua manusia




0 komen: