teringat =)

16 November 2011


Assalamualaikum
sihat? hmm mesti la sihat kot..kalau tak tak kan la dapat online usha2 blog kan...sebenarnya aku tak ada apa sangat nak update blog.tapi tetibe rasa nak update.sebenarya tadi masa on facebook tetibe ada senior SMKAS post something.sebenarnya aku tak jumpa pon beliau masa dekat sekolah dulu.dia dah lama keluar SMKAS baru aku masuk kot..sebenarnya aku kenal dia masa join workshop photography saluddin ismail.nak tau dia post apa kat facebook? dia post video lagu qatrunnada.tetibe aku teringat masa aku didengarkan dengan lagu tu oleh abang sufi.masa tu dia exco dakwah.semangatnya dia siap bagi lirik.uhh..lagu  tu best.boleh insaf dengar.




haaa..ni 1st time aku dengar lagu ni masa masuk SMKAS.biasanya lagu ni nyanyi lepas solat.mula mula aku pelik jugak kenapa nyanyi lagu ni tadah tangan berdoa.lepas hayati lirik dia baru aku faham.lepastu tiap tiap hari aku harapkan imam nyanyi bila abes solat.tapi hari semakin hari lagu atau doa ni semakin dilupakan.masa form 1 selalu dengar.masa form 2 kerap kerap kalai dengar..form 3 enth tak ingat...haha..form 4 sekali dua je .form 5?? aku dengar kat youtube jee..hoho...tapi korang dengalah lagu..insyaallah terpikat..haha



k..yang ni pulak lagu syababul islam..aku tak tau bila 1st time aku dengar...tak silap aku masa form 1 jugak kot..sebab tetibe aku dah hafal..haha..biasa lagu ni nyanyi time ade pelancaran bulan bahasa arab...dengan lagu nie....biladi...maskotu roksi..yeje aku ni..aku dah lupee...haha




ni pon lagu favourite time sekolah menengah...sangat cool..


-banyak sebenarnya lagu lagu zaman sekolah...banyak aku dah lupa
-ngantok pulak update malam malam...
-aku rindu zaman sekolah
-aku rindu SMKAS walaupon aku bukan la banyak jasa pon dengan sekolah
-dah nak balik matrik
-result PSPM pon da nak keluar
-
-

0 komen: