cinta

20 September 2012

tahu Innocence of Muslim?

sudah semstinya tahu kan.

ramai yang marah.
ramai yang geram.

aku pun marah.
aku pun geram.

ramai yang berdemo sebagai tanda kemarahan kerana Rasulullah dihina.


------------------------------------------------------------------------


Kebebasan bersuara.
Itu yang mereka memperjuangkan.Betul kita ada hak bersuara.tetapi ada hadnya.

Sudah lama aku fikir.Kenapa mereka ingin musnahkan agama islam? kenapa tak agama lain?

Aku yakin orang kafir tak bodoh.Sudah tentu meraka dah ramal bahawa umat islam akan marah dengan tindakan mereka.
Apa yang mereka inginkan sebenarnya? mereka mahu umat islam bertindak ganas dan umat islam akan digelar sebagai agama yang ganas?
atau pun ada muslihat lain.

busuk kan meraka?

ribuan umat islam mati dibunuh.ribuan wanita islam dirogol.dan aku tak pernah dengar perkataan ini,"jews is terorist".


-------------------------------------------------------------------------



cukup ke tanda kecintaan kita terhadap rasulullah dengan hanya berdemo.Bagaimana dengan sunnah Rasulullah.Ada kita buat?

cuba lihat diri kita.muhasabah diri.


"macam mana lah budak budak sekarang apabila melihat video innocence of muslim tanpa mempelajari sirah nabi.Apalah expectation mereka terhadap Rasulullah.
Ya Allah selamatkanlah umat islam"

0 komen: