datang sekolah tambah sesuatu

18 May 2012

Alhamdulillah.semalam baru balik dari sekolah.tujuan pergi sekolah hanya mahu melawat sekolah yang sudah lama ditinggalkan.ceh.macam dah tua je.sebenarnya nak ambil sijil SPM.dapat la tidur satu malam.tak ramai pun yang join.ramai yang belum cuti.dan dan aku ke sekolah ada sambutan hari guru.haha
bersama ketua umum

mereka

walaupun tutup mata terpaksa msukkan jugak.sebab ada 1 je gambar aku.heh

ayed

bersama hazq 12A+

ayed bagi pesanan sikit

ngantuk sgt diorang ni
sebenarnya plan nak pergi smkas ni ayed yang ajak.sebenarnya ayed ni rasa bersalah dengan batch kami dan smkas.sebab masa form 4 dia telah pindah ke sekolah sains.so dia tak dapat nak berbakti kepada smkas.tu yang dia cakapla.sebab tu dia sanggup korban masa nak datang sekolah untuk bagi tarbiah kat adik adik ni.walaupun ramai junior yang tak kenal dia tapi dia ada rasa tanggungjawab dekat junior junior dia.aku tak macam dia.

sebenarnya ayed ni tengah final exam.tapi dia ada gap lama time exam.so dia luangkan masa untuk datang sekolah.bayangkan dia dekat maktab terengganu sana sanggup datang segamat semata mata untuk ini?huh!Alhamdulillah aku jumpa kawan macam ni.

insyaallah ayed lepas ni kalau nak pergi smkas ajak lagi ea.haha
nanti boleh belanja lagi

Alhamdulillah aku dapat 'something' dari ayed

zarip terima kasih kerana sambut kami.heh!

dikesempatan nak ucap selamat hari guru ya!



0 komen: