mencuba

25 February 2012

Assalamualaikum
minggu ini minggu balik untuk warga KMJ.So,aku berada dirumah sekarang ni.target aku kat rumah aku nak rehat betul betul.haha.pemalas!.

tetibe aku rasa nak cuba something.sebenarnya dah lama aku nak try Flash ni.dulu masa 1st masuk matrik.Budak ex-pdt ada cerita,time belajar sains computer ada belajar flash.tapi malangnya time aku tak ada pulak.dan aku berasa kecewa.cehh.haha

dan malam ni aku cuba.1st time try.memang merangkak la.baru try gerak gerak je.yang lain belum lagi.susah sebenarnya.semoga Allah mudahkan urusan aku.amin.

ni jelah yang aku dapat buat.sebenarnya aku tak reti nak tukar warna backround tu.putih je.penat aku cari.tak jumpa jumpa lagi.haha.noob!









2 komen:

nots said...

wey aja aja aja. tuto. cam best jee. jelesss!

Unknown said...

cari kat blog ni..sume ade
nak download Adobe Flash ada
tutorial ada..
http://wanhazel.blogspot.com/

hehe..