dugaan

29 January 2010

da sebulan aku menyarung baju hijau..
da sebulan aku memikul tanggungjawab as a prefect

minggu kedua aku da kne temankan budak fom 1 pg hospital mlm...
sampai hostel je pkul 2 pagi...
nasib baik la esoknyer tak ngantok dlm kls...
tapi skarang ni tak taw la ada sindrom ape..
ari2 mesti ade budak demam..
aku la yang kena uruskan...

da 2 minggu aku train bola tiap ptg...
pnt2 mmg pnt...
kaki pon da lenguh...
asyik kena lari je...
muke mmg da tak boleh buat ape lar...
muke ngan badan mmg contra..
black and white org kate...
lagi aku kena jadi keeper..
kena pkai glove...
jari putih...
lengan hitam...

minggu lepas dpt majalh sekolah...
mula2 aku la org paling yg x sabar2 nk tgk majalah 2..
sampai je bilik dokumentasi...
aku la org yg tak igin nak tgk...
aku tak dapat ape yg aku nak...
semua yg aku plann lain plak jadinyer..
gambar kecik la...
x jelas la...
terang sangat la....
penat la wei aku buat selama nie...
hasilnyer macam buat 2 minggu je..


baru sebulan la wei...
dont give up!
u can do it la...
ujian baru bermula la...
tak akan da lemah kot...
macam pondan je klu da lemah...




0 komen: