2 weeks

16 January 2010

da 2 minggu aku jdi senior kat smkas
da 2 minggu aku jdi exco kebajikan kat smkas

banyak betul cabaran
banyak betul dugaan

menghadap homework
menghadap budak2 kat hostel
menjual tiket bus
temankan budak pergi klinik pon aku kena jugak ke??
nasib la ustazah suruh temankan sebab aku ni exco kebajikan
kalau bukan tugas punyer pasal..
nak pulak aku tercongok kat klinik 2..
bilik2 kat hostel pon aku kena jaga..
kena kemas..
2 pon tugas aku gak..
mesti kena buat

sebelah kaki da ade kat nerake
so..kena la jalan kan tugas dengan baik...
walaupon ade byk dugaan dan cabaran...
anggap sebagai ujian dari tuhan....
anggap sebagai penguat diri...


bru 2 minggu la wei...
tak kan nk mengalah kot..
byk mse lagi..
byk mse lagi kaki kat nerake ni nk msuk terus dengan diri skali..




0 komen: