weding zulfadhli

10 October 2009





























hari ni sabtu..abg aku yang ke 6 telah berkahwin.dia nikah semalam hari jumaat.pagi2 jumaat da nikah.aku tak dapat tgk dia nikah la sebab aku belum balik sekolah.tapi hari ini aku dapat tgk dia kawin.aku jadi tukang snap gmbr.patutnyer abg aku lagi 1 yang kene snap,tapi dia malas.dia suruh aku snap.tak pe lar.buat je ape yang mampu.macam biase bertolak lepas zuhur.kene pakai baju melayu la.setelah tiba di rumah kak dayah,kne tggu pengantin bersiap.ramai jugak photographer yang dtg.maklum la ramai membe photographer la kte kan.lepas pengatin siap bersolek para pemukul kompang sudah bersedia untuk berkompang.mule la tugas aku kedepan kebelakang amik angle.tak dapat2 angle yang lawa.hurm.geram gak arr.aku snap sume tak menjadi.snap gmbr pengatin mesti ade slack.pengatin tgk bawah la.sorang tgk sorg lg tak tgk plak.sudah.lepas majlis selesai,balik la rumah penat seyh.



selamat pengantin baru moga kekal hingga hari akhirat.

0 komen: