raye

18 September 2009


ermm.tinggal esk je nak raye.byk gak persedian nak raye.kne kmas rumah.huh.memang penat.tapi aku cam tak banyak tolong je.hehe.yang penting raye nie aq dapat ilmu baru.ilmu menganyam ketupat.actually,da lama dah aku belajar cuma tak masuk2 je.tahun ni la dapat buat dengan sempurna.rasa bangga ade gak.mule tension giler.asyik terbelit je kt tgn.akhirnye jadi gak ketupat aku.nanti famly aku makn ketupat dari hasil tangan aku la nampaknya.hehe.berjasa gak la.hari ni da ramai yang dah balik.ade brape org je tak balik sebab balik rumah mak mentua.tak kan tiap tahun nak balik rumah sendiri je kan.mesti la fair.


sudah sebulan ramadhan.ape la ibadat aku kepadaNya.hurm.memang banyak main je.yang penting aku da dapat khatam Al Quran tapi kongsi dengan orang la.


malam last kat skula.memang meriah btol dengan dentuman mercun.huhu.sampai warden naik angin.haha.

1 komen:

TeMaN SeTiA said...

WaH ARIf,,TaHnIaH SBb DaH MaJoR WaT KeTuPat bErAs..NaNtI LeH AJaQ ANa...ANa Klu KeTuPaT PaLaS Tu RETi La..KlU JeniS CeNgGiNi..TaK TaHu KaWe..