petanda

07 April 2012

kadang kadang Allah telah beri petanda ataupetunjuk untuk kita melakukan sesuatu 

dan mungkin petunjuk itu untuk kebaikan kita

dan aku telah diberi petunjuk (mungkin)
untuk aku berubah
untuk aku usaha

petunjuknya ialah test Chemistry dan Physics aku rendah
dan aku ada masa lagi seminggu untuk pulun semua tajuk


aku perlukan sokongan
kalau sudi doakan aku untuk berjaya di dunia dan akhirat
insyaallah

4 komen:

Anonymous said...

usaha itu perlu.. jangan terlalu memikir apa natijah yang bakal diperolehi setelah berusaha maka berdoalah & bertawakal padaNYA,, dekat kan diri padaNYA ,, insyaALLAH akan ada yang terbaik buat anda!! chaiyok2.. may ALLAH bless

Unknown said...

insyaallah..
thnks for support
i appreciate it !

=)

Afraliza Yusof said...

gud luck!

Unknown said...

Thnks!
Semoga Allah merahmati kamu semua