hanya angan angan

31 December 2011

Assalamualaikum
1 Januari 2012
Alhamdulillah dah masuk tahun baru..yeah!
Rasa macam semalam aku masuk tadika..haha
Azam tahun?
Azam tahun ni nak jadi budak baik..tu je
Malas nak buat senarai banyak2 takut tak terlaksana pulak
Azam tahun ni susah..
Susah jugak nak jadi budak baik..
Macam macam perlu baiki
Akhlak aku,ibadat aku,pergaulan aku dan banyak lagi
Doakan yang terbaik untuk aku

-untuk sesiapa yang buat list azam tahun ni,anda perlu ingat azam anda..jangan just tulis dekat blog je..mungkin hari ini ingat lagi..bagaimana pula dengan 5 bulan kemudian? adakah kita ingat lagi azam kita?
-let say azam kita ada 20 azam untuk 2012 ni.apa salahnya kita tulis kat kertas lepas tu kita tampal kat loker ke kat meja ke.at least hari hari kita tengok azam kita.kita ingat azam kita.dan kita mesti kena usaha untuk merealisasikan azam kita.*amboi...haha

-Ya Allah berikanlah yang terbaik untuk aku.segala galanya


0 komen: