tak gembira :(

12 March 2010

minggu lepas pasukan bola smkas telah mengantar pasukan bola sepak lelaki 18.pertandinganh ini dianjurkan 9 sebelah akiabt masalah tertentu(x cukup duit ke???)sekolah dato bentara dalam selaku tuan rumah dan smkas turut tuan rumah untuk perlawanan.pertandingan berlangsung selama 4 hari.Dengan berkat usaha gigih kami sampai dah berbelang muke ni dapat menjejakkan ke final.malangnya hanya dapat tempat kedua.disebabkan pertandingan dibuat 9 sebelah jadi masa pun dikurangkan kepada 20 minit.kesan daripada itu jaringan tak dapat dibuat dengan banyak.


pada tahun ini aku semakin gemok dan semakin malas,aku dapat duduk di kursi simpanan.hahha..padan muke.tangkap bola macam tangkap belalang memang patut duduk kat kursi simpanan


group b

smk gemerih vs smka segamat 0-0
smk sri bali vs smka segamat 0-2
smk sri kenangan vs smka segamat 0-2
smk tenang station vs smka segamat 0-3

suku akhir

smk kamarul arifin vs smka segamat 0-2

separuh akhir

smk chaah vs smka segamat 0-2

final

smk dato' bentara dalam vs smka segamat 2-1


johan
smk dato' bentara dalam

naib johan
smka segamat

ketiga
smk chaah

keempat
smk labis








7 komen:

anysscikkobes said...

agell.. nk tnyer .. haha err .. np tgn dy berbalut? xD

cikucikukhidupanaque said...

tuh mksod nyew jdy kapten ler anis~
mnew jugah?ta nampak pown?

zularif said...

ni men 9 sebelah la...
jugah disingkirkan...
hehehehe

anysscikkobes said...
This comment has been removed by the author.
anysscikkobes said...

yeje kapten haha bhongg la kn agel kan?ko nih acab keje nk tipu aq jeq haha ;)))

zularif said...

btol la...
wan jdi kapten arr...
bese amri jdik...
tapi taun ni wan plak...
taun ni gne plaster je..
bese gune umben capten

anysscikkobes said...

=,=