0610smkas

07 February 2011

As Salam
hari ini aku nak cerita sikit tentang group 0610smkas.waahhhh.group batch nie...besnyer batch aku ni siap ade slogan..(slogan ea?) OUR BATCH UNITE US...ayat yg cukup simple tapi bermakna..group ni dibuat oleh Rifqie..dalam group ni semua budak batch aku..selalu je chat dengan budak batch sendirik..kadang kadang chat sampai mengarut..tak ingat dunia...hahaha...

paling penting kat sini aku nak cerita...apa yang kitorang buat dalam group 0610smkas..batch kitorang mempunyai ahli ahli yang mempunyai pengetahuan agama(tak termasuk akula sebab aku ni cetek ilmu).so,diorang tak kedekut ilmu..biasanya sorang akan bg 1 topik dan bincang...macam macam lah idea masing..biase aku mengarut je...hehee...sabda nabi ''samapaikanlah ilmu walau 1 ayat...senang je nak sampaikan ilmu.hanya 1 ayat sahaja...contohnya..kita jus cakap..jgn buat jahat...tgk,hanya 3 perkataan kita sudah sampai kan ilmu...senangkan?

ok sambung balik cerita tadi..dalam group ni byk ilmu yang aku dapat...memang bes lah...dari segi pergaulan dan ilmu yang aku dapat...
panjang lebar bg pendapat...masing masing berebut nak sampaikan ilmu..gud job...
tetibe teringat pulak masa bertungkus lumus nak siapkan design baju batch nie....aku ijat dengan anep..
k la..samapi sini je kot aku berceloteh...dan buat pengetahuan korang semua...aku tak suke cakap banyak...
sebab tu post aku sebelum ni pendek pendek...hee...

0 komen: